Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! Empty
BerichtOnderwerp: Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker!   Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! I_icon_minitimeza okt 24, 2009 8:56 am

Er is woensdag 21 oktober bij ons in het studentenhuis ingebroken. Van alles gestolen, voornamelijk van mij geld en waardevolle spullen. Maar ook AL mijn sleutels. En van mijn huisgenoot nog meer (vooral rare dingen als foto's enzo :S Heel vreemd) ook haar fiets is meegenomen en ook al haar sleutels.
Het enge was dat ik tussen de kamers in zat terwijl het gebeurde. De kamer van mijn vriend zat er tussenin.
Ik vond dit een heel eng idee want normaal slaap ik best wel vaak op mijn eigen kamer, maar deze keer niet. Hij moet ons dus echt al een tijdje in de gaten hebben gehouden.

Politie langs gekomen. De eerste twee stappen in het huis werd vrij direct geroepen dat ze er allemaal niks aan konden doen. Ik heb bewust aan een aantal dingen niet aangezeten zodat ze er vingerafdrukken vanaf konden halen. dat weigerde ze echter al spottend dat ze geen FBI waren. Opzoek naar de spullen gingen ze ook niet. Nadat de aangiften zijn gemaakt waren ze direct weg en verspilden geen minuut langer aan ons. Het was vast niet zo bedoeld, maar we voelden ons enorm bedonderd door de politie dat ze niks zouden doen.

Natuurlijk hebben we direct allemaal sloten veranderd waar hij nu sleutels van had.

De dag erna, 22 oktober is er weer ingebroken... Alleen nu lag de inbreker er zelf nog!!
Ik was 's ochtends de kamer in gelopen en zag een man bij ons op de bank liggen met een schroevendraaier in zijn borstzakje. Mijn eerste gedachte was ook "Die hoort hier niet!"
Maar om mijzelf rustig te maken bedacht ik me dat het misschien een kennis van de huisgenoten was. Het bleek dat er nog maar 1 persoon thuis was en die wist ook niet wie het was. We hebben hem laten slapen en onze bedoeling was dat de politie hem zelf kon aanhouden.
Wij waren behoorlijk in paniek want naar bekijken van de delen van het huis waar hij ons niet zou horen of zien was hij duidelijk overal geweest en is hij echt aan het rondlopen geweest opzoek naar dingen.

Dus wij slaan alarm, er moest direct een politie komen. 112 gebeld.
Ik zat met tranen in mijn ogen toen ze me domweg vertelden dat ik hem gewoon maar wakker moest maken en ze het wat onzin vonden dat ik hun belde om zoiets stoms.

No way dat wij als 2 meisjes die man gingen wakker maken. Echt niet!
we belden rond en de stiefvader van mijn huisgenoot was onderweg.
Wij zijn naar buiten gelopen om de buren mee te krijgen (PS: Blote voeten en regen!! Ik ben nu wat ziekjes) Buren waren er allemaal niet of deden niet open. Dus wij wachten op die stiefvader. Toen hij aankwam bleek hij zelf al 2x de politie er ook bij opgebeld te hebben. De eerste keer dat ze direct maar moesten komen. (Maar ze wouden nogsteeds niet komen) De 2e keer om toch te vertellen dat als ze werkelijk niet willen komen dat hij niet voor de gevolgen in kon staan. (meer om ze aan te sporen toch te komen eigenlijk)
Dus inmiddels is de politie al 3x opgebeld en nog komt niemand terwijl onze inbreker prinsheerlijk op de bank in slaap is gevallen onder het genot van wat onze koelkast hem allemaal heeft aangeboden (heel veel eten en drinken heeft hij opgemaakt kwamen we later achter). Het was de zelfde inbreker van de dag ervoor want de fiets die hij had gestolen stond er weer!

De stiefvader heeft hem luidkeels wakker gemaakt. Verbaast en geschrokken word hij wakker en verteld dat hij daar lag omdat een hippie in ons huis hem had neer geslagen met een bierfles en hem daar had neergelegd te wachten. Maar eigenlijk wou hij niet weg, hij zou nog spullen van die hippie krijgen en hij had nog spullen liggen die hij moest ophalen.
Nouja vaders enorm boos natuurlijk en grijpt hem bij zijn kraag en zet hem de deur uit. Al scheldend loopt de man weg en is hij weg gefietst op de fiets die hij al die avond ervoor had gestolen. (stom dat we er niks aan hebben gedaan, ik weet het)

Pas de 4e keer toen de huisbaas belde kwam er eens politie onze kant op!
(Met de sarcastische ondertoon van mijn huisbaas "Jullie kunnen nu wel komen hoor, het gevaar is over!")
Nu moet ik zeggen waren deze een stuk beter bij hun hoofd. Hun snapten ook niet dat er niemand kwam. Ze hebben onderzoek gedaan voor ze kwamen waarom niet. Schijnbaar had het nummer wat ik belde (een freakin alarm nummer!!) opgevat dat het een mede student was die bij ons op de bank dronken in slaap was gevallen.

Ik was woest toen ik het hoorde want ik ben heel duidelijk geweest in mijn telefoongesprek.

Dus hierbij een pesthekel aan de politie!
Owee als je zonder lamp fietst!
Maar wanneer je inbreker op de bank licht te wachten om opgehaald te worden doen ze er geen fuck aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker!   Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! I_icon_minitimevr okt 30, 2009 1:27 pm

En al die spulletjes dan? sleutels enzo? niet terug gehad??

wat een spannend verhaal zeg.. ik zou in me broek schijten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker!   Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! I_icon_minitimezo nov 01, 2009 8:26 pm

Haha, dankje Razz We waren hier ook allemaal erg bang. Iedereen is heel erg op hun teentjes tegenwoordig. Ook maar 1 geluid of we denken dat er een inbreker weer is.
Gisteren met een halloween feest rende ik nog even terug naar huis, ik was mijn sigaretten vergeten. Ik had een zwarte pruik op, gelijk 1 van de huisgenoten die stiekem achter me aan liep en me in de keuken wou confronteren. Toen zag hij dat ik het was Razz

Helaas is niks terug gekomen. Alles is weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker!   Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onwaarschijnlijk domme politie en inbreker!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In aanraking met de politie...
» Man beledigt politie met shirt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: