Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Theorie betreffende homoseksualiteit

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 8:32 am

Homoseksualiteit, iets wat in de natuur gewoon voor komt. Maar bij de mensen tegenwoordig erg veel lijkt voor te komen. Nederland is één van de meest accepterende landen wat betreft homoseksualiteit en heeft daarbij ook een hoog percentage uit de kast gekomen homoseksuelen.
Het is ook bewezen dat er een bepaald hormoon kan bepalen of jij homoseksueel bent of niet. Dus het is al een fijt dat homoseksualiteit geen keuze is.
Ook is er onderzoek gedaan naar wanneer je de meeste kans hebt om een homoseksueel kind op de wereld te zetten. De kans bleek het hoogst te zijn wanneer de moeder al een aantal kinderen heeft. De jongste van 3 heeft zo bijvoorbeeld meer kans homoseksueel te zijn (nu is dit niet altijd het geval!! Ik ken 2 homo's die de oudsten zijn van hun broers en zussen)
En hier iets anders: Het is vrijwel zeker dat in 50 jaar onze wereldbevolking verdubbeld is.

Een theorie: Alles bij elkaar. Zal homoseksuele neigingen een natuurlijke manier zijn om overbevolking tegen te gaan?





Ikzelf ben ook bi, dus deze theorie betreft ook mijzelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 10:53 am

Hoe kom je aan deze theorie? Vind het allemaal zeer logisch klinken en het zou dus inderdaad een natuurlijke manier kunnen zijn om overbevolking tegen te gaan.. Ik zie het ook in mijn buurt dat steeds meer mensen uit de kast komen, vooral jongens dan wel. Veel biseksuele vrouwen ook, weinig hiervan die helemaal voor de vrouw gaan.

Een vriendin van mij zei altijd dat ze pot was.. maar echt uit het niks had ze een vriendje, ze stond er zelf ook van te kijken.. Weet niet of jullie dit ook kennen, dat er toch meer jongens homo zijn dan meisjes.

Maar, het is ook een goede manier om overbevolking tegen te gaan! Zitten geen nadelen aan.. vind ik zelf..
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 11:01 am

Je ziet inderdaad steeds meer mensen die uit de kast komen. En ik denk dat Dion gelijk heeft wat betreft er meer jongens homo zijn dan meisjes. Bij meisjes is het altijd eerder biseksueel dan 100% lesbisch, voor wat ik heb gezien. Hoewel, een vriendin van me echt geen jongens wil.

Maar goed, of dit is om overbevolking tegen te gaan? Het zou best kunnen. De natuur vindt altijd wel een weg om zoiets tegen te houden. Tsunami's, aardbevingen, uitbraken van pandemiën, en misschien dat dit er ook wel een van is.
Dit zou dus eigenlijk betekenen dat het vantevoren al wordt vastgesteld wat je geaardheid is. Ik ben van mezelf niet religieus (totaal niet), dus ik weet niet of dat vantevoren bepaald kan worden en door wie. Zijn dat dan bepaalde genen die je doorkrijgt van de ouders? Ondanks dat de ouders dus hetero zijn, kan je alsnog een bepaald gen krijgen waardoor bepaald wordt dat je homoseksueel bent?
Het kan. Niets is wat dat betreft onmogelijk. Ik zie een onderzoek in de maak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 11:11 am

Over genen en homoseksualiteit is nog niks bekend.. Maar je kan dus bijvoorbeeld een grotere hoeveelheid van een bepaald hormoon in je lichaam hebben die dat voor je bepaald. Niet een ander gen of een ander hormoon, gewoon net iets meer van zo'n hormoon als een ander.. Zelfde als je een man bent en je voelt je vrouw.. dan heb je gewoon meer vrouwelijke hormonen in je lichaam dat zorgt voor dat gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 11:24 am

hmm..misschien zocht ik wel naar het woord hormonen maar zei ik genen.
Mijn fout.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 11:53 am

Dan heb je het alsnog fout.. je krijgt geen ander hormoon dan als iemand anders.. je krijgt er gewoon een overdosis van.. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 8:35 pm

@Dionne: Ik houd me met die dingen bezig.... Ben zelf bi en vraag me wel eens af waar de gevoelens weg komen. Toch wil ik niet geloven dat het onnatuurlijk is Smile

DjeN schreef:
Je ziet inderdaad steeds meer mensen die uit de kast komen. En ik denk dat Dion gelijk heeft wat betreft er meer jongens homo zijn dan meisjes. Bij meisjes is het altijd eerder biseksueel dan 100% lesbisch, voor wat ik heb gezien. Hoewel, een vriendin van me echt geen jongens wil.

Maar goed, of dit is om overbevolking tegen te gaan? Het zou best kunnen. De natuur vindt altijd wel een weg om zoiets tegen te houden. Tsunami's, aardbevingen, uitbraken van pandemiën, en misschien dat dit er ook wel een van is.
Dit zou dus eigenlijk betekenen dat het vantevoren al wordt vastgesteld wat je geaardheid is. Ik ben van mezelf niet religieus (totaal niet), dus ik weet niet of dat vantevoren bepaald kan worden en door wie. Zijn dat dan bepaalde genen die je doorkrijgt van de ouders? Ondanks dat de ouders dus hetero zijn, kan je alsnog een bepaald gen krijgen waardoor bepaald wordt dat je homoseksueel bent?
Het kan. Niets is wat dat betreft onmogelijk. Ik zie een onderzoek in de maak.

Ik ben ook niet echt riligieus... Maar de natuur heeft bewezen rare dingen te kunnen behalve aardbevingen en dergelijke.
Bijvoorbeeld in de leeuwen is ook zo'n iets waar ik mijn theorie een beetje af heb getrokken.
In de leeuwen wereld word af en toe een wit welpje geboren. Dit zou volgens sommigen zijn om een ijstijd te kunnen overleven. Het gen komt af en toe naar voren en blijft schuil in het gen.
Maar met meer dieren heb je dit. Zoals bij konijnen, alleen gaat het bij hen veel sneller. Zet een konijn in de noordpool en je hebt in een paar maand tijd een wit konijn met een totaal andere haar structuur.
Waarom zou homoseksualiteit niet net zo werken wanneer er overbevolking is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimema sep 14, 2009 10:46 pm

maaar dat wilde ik ook niet zeggen hoor, dat het onnatuurlijk is.. Ik denk zelfs dat het wel natuurlijk is, heb ik het dan verkeerd verteld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitimedi sep 15, 2009 9:10 am

Nee ik omdat je het had over religieus Razz
Dat er iets of iemand achter zit die het van te voren beslist... Maar ik bedoelde er mee te zeggen dat het misschien gewoon in iedereen als een survivalpack kan zitten. Omdat ook homoseksualiteit in het dierenrijk voor komt bij dieren die misschien helemaal niet overbevolkt zijn. Maar het af en toe op komt duiken bij sommigen omdat het er eenmaal in zit (zoals het witte leeuwtje waar ik het eerder over had)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Theorie betreffende homoseksualiteit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Theorie betreffende homoseksualiteit   Theorie betreffende homoseksualiteit I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Theorie betreffende homoseksualiteit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: