Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn Empty
BerichtOnderwerp: Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn   Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn I_icon_minitimedo sep 10, 2009 9:23 pm

Het is niet extreem, maar af en toe laat mijn vriend erg merken wat onzeker te zijn over ons in verband met een ex.

De ex waar het over gaat is nog altijd iemand waar ik veel om geef, en de reden dat het uit ging had meer met afstand te maken dan met een probleem tussen ons. Je kan hem gerust Mr perfect noemen. Hij heeft een toekomst te bieden, hij heeft een enorm goed karakter, hij zou altijd voor je klaar staan.
Maar ondanks alles is de liefde voor hem over bij mij en voornamelijk om de afstand was de liefde over.

Nu is hij weer meer in de buurt... En mijn vriend is doods ongerust af en toe dat ik in ga zien dat ik mijn ex terug kan krijgen ofzo.

Ik heb echt alles geprobeerd, ik weet echt niet hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik heb gekozen voor hem. Misschien niet mr perfect, maar zeker wel voor mij...
Ik hou van hem, en niemand anders. Hoevaak ik hem dat wel niet gezegd heb...
Maar hij lijkt niet genoeg vertrouwen te hebben daarin...

Laatst vertelde hij me dat hij kon kiezen om zijn stage in het buitenland te doen. Ik zei dat hij dat moest doen, geweldig!
Maar hij twijfelde om de afstand tussen ons dan. Hij wou alleen gaan als ik mee kon. Ik kan hem niet aan zijn verstand peuteren dat er een groot verschil tussen hem en mijn ex zit. Mijn ex zat al op afstand om mee te beginnen en ging daarbij nog eens studeren in het buitenland. Daarbij was mijn gevoel voor hem gewoon veel minder sterk geworden.
Terwijl mijn huidige vriend, ik eerlijk zeggen dat ik echt van hem hou. En al zou hij aan de andere kant van de wereld zitten zou ik op hem wachten.
Maar hij gaat er gewoon van uit dat het dan over is als zoiets zou gebeuren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn   Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn I_icon_minitimedo sep 10, 2009 10:14 pm

Een onzekere jongen.. hij is gewoon hardstikke bang je kwijt te raken.. ik kan wel iets van hem begrijpen, maar hij moet jou gewoon op je woord vertrouwen eigenlijk..

Wat je eraan zou kunnen doen.. behalve met hem praten, kan je denk niks doen.. Je moet gewoon tot hem door dringen.. misschien hebben anderen wel advies.. maar ik weet het even niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn   Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn I_icon_minitimedo sep 10, 2009 10:34 pm

Toch bedankt Smile

Naja, het is voor hem ook een tijd geleden dat hij een vaste vriendin heeft gehad... Begrijp hem ook wel... En we zijn nou niet in de normaalste manier samen gekomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn   Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe laat ik hem weten dat hij niet bang hoeft te zijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe laat eet jij?
» Hoe laat is het?
» Hoe laat stond je op?
» Voor welk dier ben je bang?
» Laat ik me maar even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: