Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Problemen met de ouders van mijn vriend

Ga naar beneden 
+4
music-chik
Dionne
Boing
Mellody5
8 plaatsers
AuteurBericht
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimedo sep 10, 2009 2:37 pm

Ik had eerder al een topic geplaatst, over dat ik het uit had gemaakt met mijn vriend en dat ik hem weer terug wilde. Hij had tijd nodig om na te denken maar na een week wou hij mij een tweede kans geven dus was het weer goed..
Zijn ouders wilden mij ook graag een tweede kans geven, maar eerst moest ik met ze praten. Ze vertrouwen mij niet meer helemaal en hadden het totaal niet verwacht dat het uit zou gaan.
Ze begrijpen het niet.. Dus ik wilde best wel met ze praten.
Ik had ze ge-emailt, met de vraag of ik langs mocht komen. Dit mocht en we hadden afgelopen zaterdag afgesproken. Zaterdag kwam ik erachter dat ik 's avonds moest werken bij super de boer, dit wist ik echt niet eerder.
Dus ik kon niet, en dit heb ik ze ook laten weten. Timo's ouders vinden nu dat ik mijn tweede kans heb verkloot. Ik neem aan dat ze mij liever zien gaan dan komen.
Ik heb van timo het telefoonnummer van de huistelefoon gekregen en van de mobiel van zijn vader. Deze nummers heb ik allebei afgelopen dinsdagavond gebeld maar opnemen deden ze niet. Ik heb te horen gekregen van timo dat er geen gemiste oproepen op de mobiel van zijn vader waren en dat zijn moeder boodschappen aan het doen was toen ik had gebeld op de huistelefoon.
Ik had zoveel moed verzameld om te bellen maar nu heb ik dat eigenlijk niet meer zo omdat ze allemaal rare dingen over mij hebben gezegd wat ze eigenlijk niet eens horen te zeggen.

Ik zit echt in dubio of ik hier wel of niet mee door moet gaan. Voor mij apart hoeft het allemaal niet meer zo. Ik hou nog wel van timo maar hij zegt dat als ik niet met zijn ouders ga praten dat hij geen relatie meer met mij wil..
dit omdat hij dan alleen maar steeds bij mij thuis kan komen en ik nooit bij hem.

Die ouders denken ook dat ik hun niet dankbaar ben voor alles wat ze me hebben gegeven, zoals dat ik daar altijd mocht logeren en eten enzovoort. Hoe kunnen ze zoiets denken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimedo sep 10, 2009 3:00 pm

Oke, hier een punt wat ik echt vind dat jij moet gaan aannemen.

Je hebt een relatie met Thimo. Wat tussen jullie speelt zijn jullie zaken. Als het even uit is geweest, dan is dat even uit geweest om zaken die tussen jullie speelden.

Waar in dit verhaal horen die ouders?
Nergens.

Tuurlijk is het fijn als je het goed met de ouders kan vinden. Maar als hun je ondankbaar vinden omdat jij het uit hebt gemaakt. Sorry maar dat is gewoon oppervlakkig en niet bepaald over na gedacht door hun.
En hoezo moeten zij jouw een kans geven? Dat is Thimo's verantwoording, niet die van hen!

Sorry, kan me nogal opfokken over dat type ouders. Tuurlijk als je je ongerust voelt over je kind, maar hun relaties zijn hun relaties. Je kan ze advieseren en stimuleren en de weg wijzen. Maar om dan het vriendinnetje erbij te halen en haar te willen spreken enzo. Ik vind het onzin. Prima als je een of ander donker duister verleden hebt wat Thimo in problemen kan brengen. Maar ergens vind ik dat moeilijk te geloven!

Mijn eigen ouders waren ook geen fan van mijn vriend. Mijn moeder kende hem van het werk. Ze vond hem onverzorgd, onverantwoordelijk en zeker niet mij waardig.
Dat heeft ze me ook allemaal best wel verteld. Maar ze heeft mij nooit iets verboden of het gevoel gehad dat ze zich er verder mee moest bemoeien dan dat.
Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder. Mijn moeder vind mijn vriend helemaal goed. Hij maakt me gelukkig en ze ziet dat. En dat is alles wat uit maakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimedo sep 10, 2009 3:03 pm

Ik vind het jammer dat Timo dat niet denkt, dat het eigenlijk niet echt heel erg belangrijk is wat zijn ouders denken,
maar als ik het niet goed maak met zijn ouders, zegt hij dat het niet verder kan dus ..

Maar wel fijn dat je moeder je vriend nu wel gewoon accepteert, en mensen kunnen ook veranderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimedo sep 10, 2009 3:08 pm

Mellody5 schreef:
Ik vind het jammer dat Timo dat niet denkt, dat het eigenlijk niet echt heel erg belangrijk is wat zijn ouders denken,
maar als ik het niet goed maak met zijn ouders, zegt hij dat het niet verder kan dus ..

Maar wel fijn dat je moeder je vriend nu wel gewoon accepteert, en mensen kunnen ook veranderen!

Mijn vriend is niet veranderd en mijn moeder ook niet hoor Razz Mijn moeder trekt snel oordelen en mijn vriend scheert zich gewoon niet elke dag lol!

Maargoed, als jij het goed wil maken met zijn ouders voor hem moet je dat doen.
Maar doe het dan voor hem, en niet voor de ouders.
Alsnog had ik het niet gedaan of ze vriendelijk verzocht zich buiten de relatie te houden tussen mij en mijn vriend. Dat het uit was tussen jullie en niet tussen jouw en de ouders. Jij hebt niks te bewijzen aan hun, maar aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimedo sep 10, 2009 7:50 pm

Ik ben het helemaal eens met boing.

Toen mijn exvriend het de eerste keer uitmaakte.. was ik zo verdrietig dat me ouders stiekem hoopte dat het niet meer goed kwam, want ik kon wel beter krijgen.. Toen het een week later weer aan ging deden ze gewoon normaal tegen hem maar ze zagen 'm liever gaan dan komen.. Dat lieten ze hem natuurlijk niet merken..

En al zouden die ouders zo naar jou kijken, zouden ze je dat in ieder geval nooit moeten laten merken.. het is zo kinderachtig als je ouders je met je relatie gaan bemoeien en jou dus vet ongemakkelijk laat voelen.. dat vind ik stom. Maar snap dat je het voor timo wilt doen, succes in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimeza sep 12, 2009 4:58 pm

Ik heb met timo gepraat, en ik heb ervoor gekozen om niet met zijn ouders te praten.. ik voelde me er echt helemaal niet goed bij!

Dus sinds eergisteravond is het definitief over, ik ga er eigenlijk wel beter mee om dan ik had verwacht.. Misschien moet het 'verdriet' nog wel komen maar op zich heb ik dat nu niet echt,

Ik mis hem wel natuurlijk, maar het is nu allemaal nog zo kort..
Moet nog wel heel vaak aan hem denken, want hij had met niemand zo'n goede band als met mij! :O

Bedankt voor jullie adviezen! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
music-chik
Foetus
music-chik


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 12-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : wijchen

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimeza sep 12, 2009 5:48 pm

oei sterkte ermee(K)

ben ervoor je
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimeza sep 12, 2009 5:59 pm

Inderdaad oei,, nou hopen dat het goed gaat! en je er snel overheen bent Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimeza sep 12, 2009 6:00 pm

Ow, balen zeg..
Veel sterkte ermee..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimeza sep 12, 2009 6:31 pm

Dankjulliewel,
dat gaat hopelijk wel goed komen!

Maarja, eigenlijk is dit wel afgerond dan! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimeza sep 12, 2009 7:17 pm

sterkte er mee... Maar vergeet niet, je bent nog jong. Er is nog zoveel wat op je pad kan komen. En Timo kan een goeie vriend blijven toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimezo sep 13, 2009 8:52 am

Sterkte...!
Er zwemmen meer leuke visjes in de zee... ook al is dat misschien nu niet wat je wilt horen!
*hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimezo sep 13, 2009 11:03 pm

Sterkte ermee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimema sep 14, 2009 3:47 pm

Haha, Very Happy op zich gaat het nu wel goed,
heb alweer een leuk ander visje in de zee gevonden.
alleen dat leuke visje is jaloers geworden en boos op mij en vindt dat ik zijn vertrouwen heb verneukt (lang verhaal) sorry voor de groffe taal.. maar zo noemt hij het zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
xKiim
Foetus
xKiim


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Veere

Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitimewo sep 16, 2009 5:54 pm

je gaat wel snel over op iemand anders Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x3-kiim-x3.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Problemen met de ouders van mijn vriend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen met de ouders van mijn vriend   Problemen met de ouders van mijn vriend I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problemen met de ouders van mijn vriend
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Je beste vriend(in)
» Ouders gescheiden?
» Je vriend vriendin missen
» Ouders mishandelen kind
» Mijn tekening

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: