Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe ver ga je op je eerste date?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimevr sep 04, 2009 10:32 am

In navolging van m'n vorige topic Wink

Hoe ver ga je op je eerste date?
Er vanaf hangende natuurlijk of die klik er is of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimema sep 07, 2009 7:28 pm

Ik ben meestal wat aan het aftasten hoe erg hij/zij zichzelf in de hand heeft en wat hij werkelijk wil.
Ik wil niet echt seks op de eerste date, maar vind het wel leuk om te kijken hoe graag hij/zij het wel wil Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimema sep 07, 2009 8:28 pm

Ik zou eventueel wel voor een kusje instaan.. Rolling Eyes maar daar blijft het bij.. en ligt natuurlijk ook aan hoe hij is, of het klikt.. en jij djen?
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimema sep 07, 2009 10:50 pm

Een kusje kan zeker gebeuren. Hangt er vanaf of het klikt, hoe de date vergaan is.
Niet meer eigenlijk. Moeten wel een stuk meer dates komen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimedi sep 08, 2009 6:55 am

Ik heb nooit dates!!! Laughing ofnouja... ik heb het nooit als dates gezien!!! Het is namelijk altijd zo dat ik op een vriend val.. eentje die ik dan al een poos ken enz.. en ja dan heb je al zoveel dingen samen gedaan dus dan kan je hettoch niet echt meer een date noemen??

Oh nou... trouwens.. dan zou mijn antwoord kunnen zijn: na de 1000ste date Razz ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimedi sep 08, 2009 9:39 am

haha, ^^ wat duurt dat dan lang bij jou Rolling Eyes Wel leuk als je verliefd op een vriend en hij ook op jou.. dan ken je mekaar vast heel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimedi sep 08, 2009 9:42 am

Toch zou ik het niet snel doen, met een goeie vriendin.
Ik heb al te vaak gezien dat als het gebeurde en mensen gingen uit elkaar dat ze vriendschap dus ook weg was. En dat zou ik zonde vinden.
Soms liever een goede vriendschap dan een relatie...
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimedi sep 08, 2009 9:13 pm

Ja maar aan je gevoel doe je niet zoveel.. zeker niet als het van 2kanten komt.. dan is het bijna onmogelijk om alleen maar vrienden te blijven... dan is de keuze meer alles of niets...

en ja ben het met je eens dat het nadelen heeft, maar zoals dionne al zegt je kent elkaar daar wel door en door en je weet dus ook wat je aan elkaar hebt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitimedi sep 08, 2009 10:08 pm

Niet tot seks, maar het hangt er puur vanaf hoe die date verloopt, of het klikt en wat die jongen doet uitschijnen.

En met vrienden probeer ik te mijden en lukt me tot hiertoe erg goed ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Gesponsorde inhoud





Hoe ver ga je op je eerste date? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ver ga je op je eerste date?   Hoe ver ga je op je eerste date? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe ver ga je op je eerste date?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eerste kus
» De eerste keer
» Je eerste liefde...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: