Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 4:59 pm

Nileen Namita, een 49-jarige vrouw uit Engeland, heeft 51 cosmetische operaties ondergaan om op de Egyptische koningin Nefertiti te lijken die 3000 jaar geleden leefde.
Namita, die ook daadwerkelijk denkt dat ze een reïncarnatie van de oude Egyptische koningin is, is al twintig jaar met haar metamorfose bezig en heeft inmiddels zo’n 200.000 pond besteed aan haar uiterlijk, aldus de Daily Mail.

De 51 operaties houden onder meer acht neusoperaties in, drie facelifts en het opspuiten van haar lippen. Namita gaat een boek schrijven over haar transformatie, getiteld The Pharoahest of Them All.

De Britse beweert continu door mannen te worden aangesproken op haar jeugdige uiterlijk. "Ik heb geluk dat ik goede genen heb. Ik heb geen cellulite en ik heb nog nooit een dieet moeten volgen. Omdat ik geen jong gezicht op een oud lichaam wil eet ik heel gezond," zo zegt Nileen tegen de Daily Mail.

"Niemand gelooft dat ik bijna 50 ben en drie kinderen heb omdat ik eruit zie als iemand van 25", vervolgt ze. "Ik weet zeker dat er mensen zijn die het afkeuren dat ik zoveel operaties heb ondergaan maar ik geloof dat mijn uiterlijk tijdloos is. Om mezelf zo te zien geeft me energie."

De drie kinderen van Namita keuren de transformatie van hun moeder goed. "Mijn jongste dochter, die nog steeds bij me woont, is erg trots om zo'n jong uitziende moeder te hebben".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:08 pm

Als het haar blij maakt.. vind ik dat fijn voor haar. Ik vind plastische chirurgie geen schande, als je het maar voor jezelf doet.. en niet voor een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:10 pm

Ik heb de foto's gezien, *kotst*
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:10 pm

Plaats dat eens dan, laat ons ook genieten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:18 pm

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken 20090823-cc9wng9qnk22yg6daud3ngfqpi
Vroeger



Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken 20090823-mki9wi232sd9hqwn8ykn5q9t1n
Nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:21 pm

He bah Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:21 pm

maar dat zijn tekeningen..
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:23 pm

tekeningen? xplane?
Terug naar boven Ga naar beneden
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:24 pm

En daarbij..kom op..als ik een plastisch chirurg zeg dat ik op Clitty wil lijken, dan stuurt ie me toch ook weer naar huis met: denk er ff over na?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimevr aug 28, 2009 5:25 pm

waarom? wat maakt het die chirurg nou uit, hij verdiend geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitimeza aug 29, 2009 10:24 pm

Vind haar er echt niet beter op geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken   Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vrouw ondergaat 51 operaties om op koningin te lijken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrouw gegijzeld door koe
» Vrouw onthoofdt baby
» Vrouw neergestoken in metro A'dam
» Dode vrouw aangetroffen op snelweg
» Vrouw drie jaar dood op toilet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: Media & Entertainment-
Ga naar: