Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hiernamaals

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Hiernamaals Empty
BerichtOnderwerp: Hiernamaals   Hiernamaals I_icon_minitimevr aug 21, 2009 11:15 pm

Er is een topic over hemel. Maar dit speelt meer op geloof in.

Velen hoorden ik noemen dat ze wel in "iets" geloven. Maar niet specifiek wat ze precies geloven na het leven.





Mijn eigen overtuigingen zijn meer gericht op dat wat al bewezen is.
Niet dat het nu een zwart einde is waar ik in geloof (wat natuurlijk nogsteeds mogelijk is)

Ik geloof dat iedereen en alles om ons heen energie mee dragen. En dan heb ik het niet over iets mystieks, iets bijzonders of iets magisch. Nee ik heb het gewoon over de energie die je lichaam opbouwt van voedsel, training, enzovoort. Alles wat ons mogelijkheid geeft om te leven.
Om te leven consumeren en produceren we energie. Ik geloof niet dat die energie ooit verloren zal gaan.
Het zal weer dienen als voedingsbodem voor de grond, voedsel voor andere dieren, enzovoort. Levensmateriaal voor een ander leven. En misschien zit er geen bewustzijn meer in je, maar je energie zal door blijven leven.
Opzich kan ik met die gedachte goed leven Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Hiernamaals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hiernamaals   Hiernamaals I_icon_minitimeza aug 22, 2009 12:07 pm

Ik geloof dat als mensen doodgaan, er iets is wat we ons eigenlijk niet kunnen voorstellen. Ik denk dat je in een soort andere dimensie terechtkomt, waardoor het mogelijk is om bij je geliefde in de buurt te blijven. Je energie blijft rondhangen op de plekken waar jij wilt. Ik denk niet dat het helemaal over is, dat er niks meer is. Dat kan ik ook niet geloven want ik geloof in dingen die derek bijvoorbeeld doet. Ik geloof dat er mensen zijn die geesten zien en ze ook kunnen horen soms. Dit alles zegt voor mij dat er hierna nog iets is.. en ik denk dat het mooi is en dat je hier absoluut niet bang voor hoeft te zijn. Ik ben ook niet bang om dood te gaan maar wel bang om mijn dierbaren achter te laten. Er is hierna zeker wat en ik geloof in wat ik net gezegd heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Hiernamaals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hiernamaals   Hiernamaals I_icon_minitimezo aug 23, 2009 6:17 pm

Ik geloof er niet zo in dat er nog iets is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Hiernamaals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hiernamaals   Hiernamaals I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hiernamaals
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: