Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Donor of niet?

Ga naar beneden 
+5
rodafan
Boing
Lotje
Yelena
Dionne
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:42 pm

hmm, van mij mogen ze wel alles hebben, als mijn familie en nabestaanden dat beslissen.. als ze mijn littekens niet mooi vinden dan hebben ze pech ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlie2me91
Peuter
dontlie2me91


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : omg Nijmegen

Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:43 pm

haha, oja.. pech voor hen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Moderator
Tim


Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Enschede

Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:45 pm

Van mij mogen ze trouwens ook alles hebben, of mijn familie het daarmee eens is of niet maakt mij geen reet uit. MIJN lichaam, niet van hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://timmyeatworld.tk
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:48 pm

dontlie2me91 schreef:
dat betwijfel ik.. heb behoorlijk wat littekens..

't zou je verbazen wat ze met de kleinste stukjes huid kunnen doen. Het word opgerekt en ook erg veel gebruikt. een paar cm kunnen ze haast een halve meter uit halen.
Bijvoorbeeld kankerpatienten hebben er veel aan. En mensen met hoge graad verbrandingen. Ook mijn opa heeft huid van een donor veel aan gehad. (operatie aan zijn neus... Moest een deel zwaar ontstoken huid vervangen worden)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:51 pm

Tim schreef:
Van mij mogen ze trouwens ook alles hebben, of mijn familie het daarmee eens is of niet maakt mij geen reet uit. MIJN lichaam, niet van hun.

ja, dat is ook een keuze.. Ik heb gekozen dat hun voor mij beslissen. Of naja, ik denk dat te gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Moderator
Tim


Aantal berichten : 352
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Enschede

Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 29, 2009 6:55 pm

Denken je ouders hetzelfde over deze kwestie als jij doet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://timmyeatworld.tk
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 30, 2009 5:02 pm

Ja, hun laten nabestaanden ook beslissen.. het is misschien wel zo dat als je je nabestaanden laat kiezen het er meest niet van komt, heb ik het idee. Het is niet iets waar je op zo'n moment over na wilt denken. Dus daarom zit ik nog steeds te twijfelen tussen gewoon donor worden of hun laten beslissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Donor of niet? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donor of niet?   Donor of niet? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Donor of niet?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: