Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hittealarm in Europa

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Hittealarm in Europa Empty
BerichtOnderwerp: Hittealarm in Europa   Hittealarm in Europa I_icon_minitimewo aug 19, 2009 5:52 pm

In Spanje hebben de autoriteiten een hittealarm uitgevaardigd voor bijna het hele land. Meteorologen verwachten temperaturen van boven de veertig graden.

Alleen aan de Atlantische kust in Noord-Spanje en op de Canarische eilanden zijn de temperaturen draaglijker. De hitte, die al enkele dagen duurt, bereikt vandaag haar hoogtepunt.

Ook in Italië houdt de zomerzon het land vandaag in zijn greep, met temperaturen tot 41 graden. De autoriteiten hebben gewaarschuwd voor de hitte in twaalf steden, waaronder Rome, Milaan en Bologna.

De hittegolf heeft tientallen branden tot gevolg, aldus het Italiaanse staatsbosbeheer. Morgen wordt het nog warmer in de laars van Europa. Dan staan Florence en Venetië ook op de lijst van hete steden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Hittealarm in Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hittealarm in Europa   Hittealarm in Europa I_icon_minitimewo aug 19, 2009 7:50 pm

wat ben ik blij dat ik terug ben uit spanje.. Ik kan zo slecht tegen hitte..
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Hittealarm in Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hittealarm in Europa   Hittealarm in Europa I_icon_minitimewo aug 19, 2009 8:57 pm

Ik ga er nooit heen,maar voor de mensen wat niet tegen de hitte kunnen is het verschrikkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Lotje
Foetus



Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Randwijk

Hittealarm in Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hittealarm in Europa   Hittealarm in Europa I_icon_minitimewo aug 19, 2009 9:00 pm

Moet je nagaan, ik heb 2 jaar in Zuid-Frankrijk tegen de Spaanse grens gewoond. Daar was het ook altijd zo warm. Al vind ik het hier in Nederland ook niet altijd even prettig. Hier moet het meteen ook weer benauwd zijn Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hittealarm in Europa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hittealarm in Europa   Hittealarm in Europa I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hittealarm in Europa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: Media & Entertainment-
Ga naar: