Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Blood

Ga naar beneden 
+2
Mellody5
Boing
6 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 4:05 pm

Wie kijkt er naar?

Het is nog niet op Nederlandse TV geloof ik... Als het al zou komen.
Dus ik ben maar de serie aan het downloaden Smile

Het is een hele toffe serie over vampieren. Ik vind het wel wat van de serie Angel weg hebben, maar iets volwassener en iets realistischer.

Het gaat om een meisje die de gedachten van mensen kan horen. De vampieren hebben zichzelf net bekend gemaakt onder de mensen en willen graag samen met mensen als een gemeenschap leven. Er zijn bloedvervangers gemaakt zodat ze niet meer mensen hoeven te doden. Heel erg veel vampieren hebben wat moeite met hunzelf beheersen en heel veel mensen vertrouwen de vampieren nog niet echt. Zij is de eerste in haar omgeving die totaal blind een vampier vertrouwd en er verliefd op word...
De rest mag je zelf opzoeken Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 5:48 pm

Dat lijkt me wel leuk voor de mensen die van Twillight houden enzo Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 6:05 pm

Ja is wel wat in die richting inderdaad. Kwa verhaal ook wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 6:26 pm

Okee Very Happy
denk wel dat het dan hier in Nederland op tv komt want dat soort dingen zijn wel geliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 7:06 pm

Twilight? Angel? True Blood lijkt er helemaaaaaal niet op! TB is beter en geloofwaardiger, zover het gaat met vampiers natuurlijk. Geen schitterende huid, geen 'versla dit' of 'versla dat'. Serieus, hoe komen jullie erbij? De enige gelijkenis die ik zie, zijn de bovennatuurlijke dingen en de liefde tussen een vampier en een mens (waar ik al meer over weet).
Daarbij is TB gebaseerd op een boekenreeks van Charlaine Harris (die ik al gelezen heb, dus weet ook al wat er gaat gebeuren). Die boeken hebben trouwens ook geen enkele verdere gelijkenis met Twilight als de serie heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 7:12 pm

Yelena schreef:
Twilight? Angel? True Blood lijkt er helemaaaaaal niet op! TB is beter en geloofwaardiger, zover het gaat met vampiers natuurlijk. Geen schitterende huid, geen 'versla dit' of 'versla dat'. Serieus, hoe komen jullie erbij? De enige gelijkenis die ik zie, zijn de bovennatuurlijke dingen en de liefde tussen een vampier en een mens (waar ik al meer over weet).
Daarbij is TB gebaseerd op een boekenreeks van Charlaine Harris (die ik al gelezen heb, dus weet ook al wat er gaat gebeuren). Die boeken hebben trouwens ook geen enkele verdere gelijkenis met Twilight als de serie heeft.
Angel sloeg meer op de meerdere "bovennatuurlijke wezens" Op vampiers na heeft het meisje dat kan gedachten lezen zeker iets bovennatuurlijks en die "demoon" die dan uit die donkere moeder gejaagd zou zijn? Ik zei er bovendien ook wel bij dat het volwassener is dan Angel en veel realistischer.

En Twilight, ik weetnie. Meisje ontmoet vampier, meisje word verliefd op vampier. Vampier blijkt mensen te kennen die zich niet kunnen beheersen.
Lijkt me best een duidelijke overeenkomst.

Ik zeg ook zeker niet dat het het zelfde verhaal is. Ik zie alleen wel meer dan 1 vergelijkenis, zeker met Twilight Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 7:42 pm

Maximum twee, echt serieus, ik kan er niet meer zien en ik volg TB al van het begin het in Amerika uitkwam. Twilight ken ik de boeken goed en de film vaak gezien. Nu zeg ik niet dat jij dat niet kunt hebben he!
Maar leg me maar eens uit welke gelijkenissen jij ziet, allemaal. Ben benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 8:15 pm

Ik leg ze net uit! Twilight: Meisje ontmoet vampier, meisje word verliefd op vampier. Vampier blijkt mensen te kennen die zich niet kunnen beheersen. Basis van het verhaal is vrij goed te vergelijken.

En het gaat verdorie gewoon om een beeld te scheppen voor de mensen die het helemaal niet kennen, je hoeft je niet gelijk zo raar op te stellen. Je mag misschien van vampier verhalen houden, maar als je de serie omschrijving van mij niet kan uitstaan, schrijf zelf dan een stukje en kraak mij niet zo af dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimewo aug 12, 2009 8:53 pm

Ik kraak je helemaal niet af! Wil je dat ik het doe? Laat het me gewoon weten in het vervolg en dan wijdt ik er zelfs een heel topic aan.
Trouwens, had wat specifieker geweest dat dat je enige gelijkenissen waren. Echt duidelijk was je niet daarin.
Daarbij ik reageerde algemeen en niet op jou specifiek. Als ik jou wilde hebben, had ik je naam wel gebruikt of iets gequote.


Melody, niet alle twilightfans gaan er gek op zijn. De serie is gemaakt door HBO en aangezien zij een onafhankelijke zender zijn, kunnen zij het zich veroorloven veel bloot, geweld e.d. te laten zien op het scherm. Censuur is iets dat ze niet hanteren. Twilight is gemaakt voor de jeugd en kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimedo aug 13, 2009 7:26 pm

Oeh die kende ik nog niet! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimevr aug 14, 2009 4:33 pm

Ik zei alleen maar dat het op elkaar leek omdat het hetzelfde onderwerp heeft, namelijk vampiers.
Ik weet niet wat voor verschillen er allemaal zijn tussen Twilight en True Blood, want ik ken ze namelijk allebei maar van naam..
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimevr aug 14, 2009 9:00 pm

Yelena schreef:
Ik kraak je helemaal niet af! Wil je dat ik het doe? Laat het me gewoon weten in het vervolg en dan wijdt ik er zelfs een heel topic aan.
Trouwens, had wat specifieker geweest dat dat je enige gelijkenissen waren. Echt duidelijk was je niet daarin.
Daarbij ik reageerde algemeen en niet op jou specifiek. Als ik jou wilde hebben, had ik je naam wel gebruikt of iets gequote.


Melody, niet alle twilightfans gaan er gek op zijn. De serie is gemaakt door HBO en aangezien zij een onafhankelijke zender zijn, kunnen zij het zich veroorloven veel bloot, geweld e.d. te laten zien op het scherm. Censuur is iets dat ze niet hanteren. Twilight is gemaakt voor de jeugd en kinderen.

Kijk ik ben niet boos,
Maar ik vind het heel vervelend worden als ik niet in mijn waarde gelaten word.
Je kan ook gewoon een toevoeging maken aan het topic. Een verhaal van hoe jij het ziet. Niet de hele tijd maar vertellen wat er slecht zou zijn aan mijn verhaal of aan mijn point of vieuw. Jammer genoeg is mijn mening, maar 1 mening!
En waarom zou ik jouw van te voren vragen een topic aan te maken? Of het laten weten? ik kan niet echt ruiken aan mijn laptop dat er leden zijn die misschien wel meer of minder verstand van dingen hebben dan ik zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimeza aug 15, 2009 11:12 am

Ik laat je toch in je waarde, ik gaf enkel een opmerking en stelde een vraag. Of is dat plots verboden? En wat begin je plots over hoe je het verhaal vertelde? Is toch niets mis mee of moet ik van jou alles van je slecht vinden? Ik wil het met plezier beginnen doen.
Op de rest ga ik nog eens niet antwoorden omdat ik de relevantie ervan niet inzie.

Kun je ook ineens terug on topic gaan. Jij maakte het topic, zoals je zo fijn benadrukte, dus kun je je daaraan ten minste houden en als je problemen met me hebt, pm'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimeza aug 15, 2009 1:25 pm

ssssssssssssssst.... laten we lief verder praten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimeza aug 22, 2009 1:03 pm

Ikzelf was verliefd op de film twilight, het heeft me doen interesseren in vampiers.. Heb meerdere dvd's gekocht over vampiers en vind ze erg leuk. True blood heb ik nog nooit van gehoord, maar ben wel benieuwd. Hoop dat het op de nederlandse tv komt, daarna kan ik mijn mening erover geven ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimeza aug 22, 2009 1:07 pm

Je kan ook altijd gaan downloaden of streamen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimeza aug 22, 2009 1:14 pm

Ik heb daar een verkeerd downloadprogramma voor volgens mij.. lukt mij nooit. & streamen, klinkt misschien raar.. nog nooit van gehoord ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimeza aug 22, 2009 1:21 pm

Streamen is via internet kijken. Zoals op youtube bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimezo aug 23, 2009 5:53 pm

Het is niet iets waar ik echt van houd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitimema aug 24, 2009 1:07 am

Surf The Channel is bijvoorbeeld iets waar je heel veel streams kan vinden. Ik ben er via Surf The Channel eigenlijk ook achter gekomen dat de serie bestond.
Ik zal het even door linken:
http://www.surfthechannel.com/show/56042.html
Ik raad aan streams Megavideo aan (als je het kan kiezen) er zit wel een limiet aan hoeveel minuten je mag kijken. Maar dit is genoeg voor minstens 1 aflevering en het laat erg snel en de kwaliteit is meestal goed

Veel plezier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





True Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Blood   True Blood I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Blood
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Fun & Ontspanning :: Film & TV-
Ga naar: