Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid Empty
BerichtOnderwerp: Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid   Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid I_icon_minitimewo aug 12, 2009 12:47 pm

Ik zat gisteren dus True Blood te kijken. Een nieuwe vampieren serie. Wat mij continu opviel is dat de hoofdrolspeelster in een UBER kort rokje liep en haar V hals iederekeer ZO laag had dat haar borsten er uit hingen en vaker dan eens loopt ze zonder ook maar iets met het verhaal te maken te hebben in haar bikini rond.
Ik moest er wel om lachen, top serie trouwens. Maar het is wel een fijt. Media maakt het beeld van realisme steeds onwerkelijker.
Ik ben zelf met een groep tegen anorexia bezig. Daar speelt media dus ook heel veel in mee.

Maargoed, wat vinden jullie van dat hele media gedoe?
Terug naar boven Ga naar beneden
totally_wallarized
Moderator
totally_wallarized


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Leuven

Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid   Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid I_icon_minitimedi aug 18, 2009 7:36 pm

het spoort de mensen (en vooral jonger volk) om dit te volgen, en daarmee zijn er ook
zoveel anorexia patienten etc denk ik... al hoor je mij niet klagen van al dat moois ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://netlog.be/makeyourownkindofmusic_
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid   Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid I_icon_minitimevr aug 21, 2009 12:28 am

whaha, ik ben weleens jaloers.. op al die mooie dunne meisjes. Ik ben zelf niet dik verder en ook niet oerlelijk.. Maar toch.. Vind het weleens fijn om een wat minder mooie vrouw op tv te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid   Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid I_icon_minitimevr aug 21, 2009 10:57 am

Dionne schreef:
whaha, ik ben weleens jaloers.. op al die mooie dunne meisjes. Ik ben zelf niet dik verder en ook niet oerlelijk.. Maar toch.. Vind het weleens fijn om een wat minder mooie vrouw op tv te zien.

idd gewoon eens een gewoon meisje zonder makeup en zonder overdreven seksy kleding Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid   Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid I_icon_minitimevr aug 21, 2009 11:33 am

Juist! Dan voel ik me wel beter.. alhoewel een sexy vrouw toch ook leuk is. Ach.. het is gewoon jammer dat er zoveel meisjes zijn en zelfs ook jongens die zich er zoveel van aantrekken.. dat ze er heel ziek van worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid   Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Media: Steeds onrealistischer beeld van schoonheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: