Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de Grens

Ga naar beneden 
+6
Brabantse
Boing
Claudia
bufsel
Laura
Mellody5
10 plaatsers
AuteurBericht
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: de Grens   de Grens I_icon_minitimevr aug 07, 2009 9:44 am

Waar ligt in je relatie de (je) grens?

Bijvoorbeeld dat je als je vriend met een ander zoent dat je daar wel mee kunt leven, of andersom?

Als je geen relatie hebt kun je ook nog een grens hebben.. dus iedereen kan deze vraag beantwoorden tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura
Baby
Laura


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : ergens in Groningen

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimevr aug 07, 2009 1:26 pm

Als mijn vriend met een ander zoent dan is het over en klaar.
Zoiets behoor je niet te doen in een relatie en ik vind het respectloos tegenover je partner.

Als hij met een ander zoent gaat hij dus over mijn grens kan hij het bekijken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.honderdprocentlaura.web-log.nl
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimevr aug 07, 2009 6:43 pm

Idem!
Terug naar boven Ga naar beneden
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimevr aug 07, 2009 8:24 pm

Laura schreef:
Als mijn vriend met een ander zoent dan is het over en klaar.
Zoiets behoor je niet te doen in een relatie en ik vind het respectloos tegenover je partner.

Als hij met een ander zoent gaat hij dus over mijn grens kan hij het bekijken :p


Hier ook zo!!!
Dan kan hij wat mij betreft opdonderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimevr aug 07, 2009 11:01 pm

Euhm.. Mijn vriend en ik hebben een semi open relatie... We hebben in de relatie allebei wel eens met een ander gezoend en gefoost... Maar hoewel we erg open zijn, is de grens heel duidelijk. We weten van elkaar af wat we uitspoken. Niks gaat zonder goedkeuring en niks gaat stiekem. Zo gouw het stiekem word, is het naar mijn mening niet meer te vertrouwen.
Dus waar ligt de grens, wanneer iets stiekem gebeurt. En ik heb hem ook wel eens verteld dat het dan ook direct over is. Iemand als ikzelf kan heel veel van mijn partner aannemen, dus waarom in fucksnaam zou je iets stiekem doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 9:40 am

vind dat wel knapvan je hoor! ik zou echt nooit zo los kunnen zijn geloof ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 12:07 pm

ik ook niet.. want ik word heel erg snel jaloers hihi Sad
das niet altijd fijn.. soms wou ik ook wel dat we iets opener konden zijn! Maargoed
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 12:33 pm

Hoezo opener zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 12:48 pm

Nou.. dat de een niet al een beetje jaloers begon te worden als de ander al iets te veel met een andere jongen of meid kletste.
Want dat is zo bij ons.. bij bepaalde mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 1:02 pm

wat heeft dat met opener te maken? dat lijkt me meer vrijer... of hoe zeg je dat..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 1:03 pm

een opener relatie?
of elkaar vrijer laten..
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 1:10 pm

oh in die zin van opener zijn!
I get it!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 1:11 pm

hihi gelukkig !
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 1:17 pm

Hoe lang ben je met je vriend als ik vragen mag? want is dat niet iets wat moet groeien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 4:02 pm

Mellody5 schreef:
Nou.. dat de een niet al een beetje jaloers begon te worden als de ander al iets te veel met een andere jongen of meid kletste.
Want dat is zo bij ons.. bij bepaalde mensen

Haha, hoewel we erg open zijn, is er nog genoeg wat hem jaloers maakt hoor Razz Bijvoorbeeld kletsen met een ander kan hij best hebben, maar niet van iedereen Razz Ik weet niet waarom, maar bij de ene vind hij alles goed, bij de andere word hij heel snel jaloers Razz

Bijvoorbeeld een vriend van mijn broer, ik mag hem erg graag en kan er leuk mee kletsen. Hij kan het heeeel slecht hebben dan.
Maar een goeie vriend van hem is echt een vreselijke flirt en erger dan ik af en toe ben.. En hij vind daar ALLES van goed -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 4:09 pm

Ik denk omdat hij zijn vriend dan zo goed vertouwd dat hij niks met jou uitspookt of jou probeert te versieren!

Wij hebben ook een vriend in de vriendengroep en daarvan zegt hij wel is, als ik teveel met hem praat dat hij dan beter bij me past, of dat ik dan naar hem toe moet gaan ofzo.
Maar dat wil ik helemaal niet. silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 4:25 pm

Mellody5 schreef:
Ik denk omdat hij zijn vriend dan zo goed vertouwd dat hij niks met jou uitspookt of jou probeert te versieren!

Wij hebben ook een vriend in de vriendengroep en daarvan zegt hij wel is, als ik teveel met hem praat dat hij dan beter bij me past, of dat ik dan naar hem toe moet gaan ofzo.
Maar dat wil ik helemaal niet. silent

Hij overdrijft dan wel wat ja Razz Maar dat is waarschijnlijk onzekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 4:30 pm

Ja ik denk het ook.. maar dat is het bij mij ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimeza aug 08, 2009 7:09 pm

Laura schreef:
Als mijn vriend met een ander zoent dan is het over en klaar.
Zoiets behoor je niet te doen in een relatie en ik vind het respectloos tegenover je partner.

Als hij met een ander zoent gaat hij dus over mijn grens kan hij het bekijken :p
Precies hetzelfde hierzo Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
xKiim
Foetus
xKiim


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Veere

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimezo aug 16, 2009 8:36 pm

als mijn vriend iemand anders zoent en hij is nuchter is het voor mijn part over.. Ik zal eerlijk zijn ik heb ook wel eens een keer met iemand anders gezoent toen ik echt ver weg was No waar hij bij was.. dit kwam vooral door de drank en omdat ik wou kijken of hij er iets om gaf.. dus als hij zoiets zou doen zou ik het hem denk ik wel vergeven.. maar met sommige meiden word ik al heel snel jalours omdat hij er mee knuffelt ofzo.. dus daar weet ik niet zo goed waar de grens ligt..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x3-kiim-x3.hyves.nl
DjeN
Puber
DjeN


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 02-08-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Purmerend

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:15 am

Laura schreef:
Als mijn vriendin met een ander zoent dan is het over en klaar.
Zoiets behoor je niet te doen in een relatie en ik vind het respectloos tegenover je partner.

Als zij met een ander zoent gaat zij dus over mijn grens kan zij het bekijken :p

dit dus Wink klein beetje aangepast en natuurlijk als ik een relatie zou hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:30 pm

Ben het ermee eens.. Toch kan ik soms ietwat jaloers zijn als me vriend net iets te intiem met een ander meisje is ( niet dat ik een vriend heb, maar stel ) Is dan niet mijn grens, maar kan er behoorlijk de pik op hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitimema aug 17, 2009 11:44 pm

Ik ben pissig als hij met een ander meisje praat dat ik niet ken of die hij al langer kende of als hij iets té aan haar komt (bv haar kont). Maar de grens? Bij mij hangt het er puur van af in wat voor situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Gesponsorde inhoud





de Grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: de Grens   de Grens I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de Grens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: