Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Afknapper en opknapper

Ga naar beneden 
+4
Yelena
Mellody5
bufsel
Boing
8 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimedo aug 06, 2009 5:10 pm

Wat vind je echt totaal afschuwelijk als iemand iets doet of heeft.

En wat vind je eigenlijk best wel fijn als iemand dat heeft/ niet heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimedo aug 06, 2009 5:40 pm

Als een jongen tuft! echt dat roggelen! Gatver!

Ik hou van jongens met humor, echt heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimedo aug 06, 2009 6:23 pm

Haha, ik ga niet over dat roggelen in... Ben zelf zo'n roggelaar (alleen in mijn geval zit er 's ochtends gewoon slijm vast en doe ik het niet op straat maar netjes in een badkamer in de wasbak Razz )

Voor mij is een enorme afknapper gesloten zijn. Of zelfs "mysterieus" over willen komen (vooral als het schandalig mislukt Razz )

Wat voor mij echt positief is, is een sterke bouw. Klinkt heel oppervlakkig, I know. Maar iemand die overkomt alsof hij de wereld aan kan zonder teveel zijn best te hoeven doen doet mijn hart af en toe smelten Razz

Val ook voor meiden, maar die liever toch wat vrouwelijker... Maar ook daar iemand van die stevig in haar schoenen staat en weet wat ze wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimedo aug 06, 2009 6:27 pm

Mijn vriend roggelt ook.. maar dat komt ook omdat er slijm vast zit..
maar bij andere jongens die stoer proberen te doen vind ik dat echt niet kunnen.. op de fiets ofzo als ze langs je fietsen.
ik hou sowieso niet van die patsertjes! of van jongens en meiden die denken dat ze na 1 breezertje al lam zijn Very Happy

waar ik wel van hou is uitstraling, wel sociaal maar niet té, en natuurlijk lief! hij moet wel wat meegemaakt hebben en een eigen mening hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:26 pm

Geen technofreak, jumper of iets dergelijks. Nee, dat botst gegarandeert. Van die hiphoppers krijg ik ook het vliegend schijt. Ja, dat zijn regelrechte afknappers. Ook omdat twee van m'n exen gek waren op dance, techno en jump en het regelrechte zakken waren.

Verder heb ik niet echt een voorkeur. Enkel dat hij me moet weten in te tomen. Lukt het hem niet, ga ik rennen of kan hij me niet aan en dan gaat hij eronder door.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimevr aug 07, 2009 8:12 am

Ik moet geen rustige jongen hebben, die alles maar goed vind wat ik zeg en doe.
Hij moet wel tegengas geven wanneer nodig en dat krijg ik ook van mijn vriend hihihi!
Verder snurkt mijn vriend heel erg, maar dat komt door zijn neus, die is, net zoals de mijne altijd verstopt. Chronisch verkouden dus.

Patserig vind ik ook aan afknapper, die lopen te stoefen met wat ze wel niet hebben en hoeveel het wel niet gekost heeft.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimeza aug 08, 2009 7:09 pm

Ik moet geen jongen hebben die alleen maar aan zichzelf denkt of onverzorgd is.
Geef mij maar een lieve jongen met humor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
wolftattoo
Eicel
wolftattoo


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Dokkum

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:33 pm

ik hou niet van meiden die je als een schaapje achternalopen en op alles ja en amen zeggen op alles zeggen: "wat jij maar wil lieverd"

mijn ex was zo en dat was ook na 2 weken uit ik werd gillend gek

ik wil tegengas af entoe want dat houd mij scherp:)

verder is humor enorm belangrijk. en een zekere mate van dierenliefde is een must want zonder honden ga ik niet samen wonen:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimezo aug 30, 2009 11:41 pm

Ik wil een jongen die mij neemt zoals ik ben en me niet probeert te veranderen, ook hou ik niet van jongens die alles over mijn verleden proberen te weten en als ze het dan weten, het tegen me gaan gebruiken. (dat heb ik dan weer meegemaakt)

Jongens die zichzelf in alles beter vinden vind ik een afknapper, dat ze zichzelf slimmer vinden dan jou.

Hij moet verzorgd zijn, dat is het eerste waar ik naar kijk! Een jongen moet keuzes kunnen maken en niet alleen maar zeggen als we naar de film gaan altijd zeggen.. Kies jij maar, wat jij wil.. maakt mij niet uit.

Hij moet humor hebben en ik hou ook niet van die flirts.. Dierenliefde is ook een must, want ik wil later zeker katjes en eventueel nog later ook een hond ( als ik de tijd ervoor heb om 'm de nodige aandacht te geven )
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitimewo sep 02, 2009 8:44 pm

Ach ja, van die jongens die net even wat slimmer willen zijn en jouw dom willen praten kan ik ook niet hebben...

Nog iets waar ik laatst achter kwam... Ik kan absoluut niet tegen extreme mensen.
Ik kan best veel respect hebben voor mensen die even wat anders dan doorsnee willen zijn. Hanekam, baggy jeans, bandshirts, enzovoort kan ik goed hebben.
Maar ik realiseerde me laatst dat ik me blauw ergerde aan mensen die zo extreem gekozen zichzelf in een hok stoppen.
En het maakt dan niet zo uit wat hoor. Of het nu hardcore, emo, gothic of hiphopper is. Ik kan het niet echt uitstaan Razz
En dan irriteer ik me niet eens zo aan de stijl, maar het moment dat het gaat "Ja iedereen vind mij vreemd en anders... Dat vind ik raar"
Ik snap best dat je niet doorsnee wil zijn, ik kies er ook voor om mij niet elke dag alledaags te kleden. Maar draag dan ook de moed om daar niet over te bitchen dat mensen je zo nu en dan scheef aankijken. Dat hoort er dan ook gewoon bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afknapper en opknapper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afknapper en opknapper   Afknapper en opknapper I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afknapper en opknapper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: