Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dikke vriendin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 2:06 pm

Ze is ontzettend lief, eerlijk, open en betrouwbaar. Ze heeft een gevoel voor humor, je proest je ingewanden er soms mee uit. Ze heeft enorm veel energie en sport ook goed. Ze heeft een prachtige egale blanke huid waar elk meisje jaloers op is en helder blauwe ogen met donker haar.

Maar boven alles... Is ze helaas ook best wel dik. En daar zit ze behoorlijk mee. Ze doet veel om af te vallen, maar klaagt eigenlijk nooit over haar gewicht want ze weet dat er weinig aan te doen is (ze sport veel, ze eet gezond, en nog zal ze nooit afvallen. Het is gewoon haar bouw).

Bewust hiervan belemmerd dit heel erg haar zelfbeeld. Hoewel ik, en vele anderen haar ontzettend mooi vinden, van binnen en van buiten is dat niet genoeg voor haar. Zij voelt zich gewoon heel erg lelijk.
Wat dit erger maakt is dat ze haar vriendjes uit kiest op "wat zij kan krijgen"
Als ze eens wist dat zij beter kon krijgen was ze door een hele shit minder gegaan.

Haar laatste jongen behandelde haar echt als poep. Gebruikte haar, deed niks voor haar en hield haar zelfs tegen om met bepaalde vrienden om te gaan (gelukkig mij niet). Ook werd ze gewoon geregeld geconfronteerd met het fijt dat zij dik was. "Je kan maar beter blij zijn met mij, want beter kan je ook niet krijgen" zij hij ook geregeld tegen haar (waar we met zijn allen gewoon bij zaten!)
Eindelijk is ze van die gast af. Maar dat heeft meer dan 4 jaar gekost omdat zij er van overtuigt was dat ze niks anders kon krijgen en hij accepteerde haar tenminste zoals zij was dacht ze... (ze had haar eigen overtuiging hier in gemaakt... )

Maargoed, eindelijk van hem af... Komt ze de volgende tegen. Gelukkig herkende ze deze wel direct als een klootzak.
Eindelijk dachten we dat het helen kon beginnen...

Nu is ze met een jongen die veel aardiger is, maar ZIJ ziet hem niet zitten! De enige reden dat ze met hem is, is puur omdat zij nu iets heeft van "ik leer wel van hem houden, want hij is tenminste goed"
Zoals je merkt kan ze slecht alleen zijn. Maar we wensen haar ook niet iemand toe die ze maar neemt omdat ze weer eens denkt dat ze niets anders kan hebben. Ze heeft nog niks vast met hem. Maar het is gewoon allemaal heel heuvel afwaarts aan het gaan. En we weten ook helaas zeker dat als zij er achter komt dat ze WEL beter kan krijgen dat ze hem per direct voor een ander laat zitten.

Wij als haar vriendinnen willen gewoon het beste voor haar, en niet iets omdat ze denkt niet beter te kunnen krijgen. En hoewel we dagelijks haar vertellen dat ze echt wel mooi is. En echt wel meer kan krijgen dan zij denkt, wuift ze het weg als meelij.

Iemand, advies hoe we haar aan het verstand kunnen peuteren dat ze echt wel aan de man kan komen, en dan ook de man die ZIJ wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 3:38 pm

Jeetje, wat moeilijk! Dat ze er echt alles voor doet om af te vallen, niet dat het daar allemaal om gaat. Maar luistert ze niet zo goed naar jullie adviezen over die vriend die wel aardig is, maar waar ze zeg maar niet verder mee wil?
Of weten jullie niet wat voor adviezen jullie moeten geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 4:58 pm

Mellody5 schreef:
Jeetje, wat moeilijk! Dat ze er echt alles voor doet om af te vallen, niet dat het daar allemaal om gaat. Maar luistert ze niet zo goed naar jullie adviezen over die vriend die wel aardig is, maar waar ze zeg maar niet verder mee wil?
Of weten jullie niet wat voor adviezen jullie moeten geven?

We hebben al eens met zijn 3en om haar heen gestaan om haar te vertellen wat haar mooie en positieve kanten zijn... Maar daar is ze totaal doof naar

We vermoedde allemaal al wel dat ze hem niet "leuk" vond op zo'n manier. En toen ze er mee geconfronteerd werd zei ze in het begin steeds wel dat ze serieus was. Maar nu heeft ze al meer dan eens toe gegeven dat ze beter hem kan nemen omdat ze toch niks anders kan krijgen...

Maar bijvoorbeeld. Van de week. Die jongen waar ze dan nu mee is (maar nog niks vast mee heeft) zat naast haar. Wij met zijn allen in de kroeg. Blijkt ze een jongen al heel lang leuk te vinden die iets verderop staat. Dus ik druk haar het bier in de handen en zeg dat ze die kant op moet (want die andere jongen heeft ze ook nog niet echt iets mee... Dus ik zie nog hoop...)
Eerste wat ze zegt "En wat denk je wat hij zal zien? De eerste indruk die hij heeft is mijn uiterlijk"
Ik vertel haar dat ze zich niet druk moet maken en haar overweldigende innerlijk er overheen moet gooien. Ze lacht een beetje, maar doet uiteindelijk niks. Ik vertel haar nog eens dat ze wel mooi is en ze zich nergens zorgen om moet maken.
Nog durft ze niks. Wel vraagt ze mij of ik niet eens met hem aan de praat kan komen.

Uiteindelijk is mijn vriend maar met die jongen aan de praat geraakt en vraagt hem om bij ons te komen zitten. Erg gezellige jongen, veel van de wereld gezien. Dus genoeg gespreksstof. Snel genoeg had hij ook wel door dat er wat meer achter schuilde dat we hem uitnodigde te komen zitten... Maar hij kon het niet echt plaatsen. Alle meiden zaten naast hun jongen. Inclussief die vriendin van me vast aan die andere jongen -_- Die nog even laat zien dat ze van hem is door spontaan irritant en vervelend klef te worden.

Maargoed, het is dan lijkt mij aan haar om dan de grens te leggen. Ik wil die nieuwe jongen beter leren kennen en ik kaats even deze af. Of ik ga volledig voor die ene jongen die ze toch niet zo leuk vind...
En die keuze had ik wel van haar verwacht, maar dat gebeurde dus absoluut niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 5:50 pm

Gooi haar slechte kanten in haar gezicht zodat ze een spreekwoordelijke klap in haar gezicht krijgt. Heeft al vaak geholpen in soortgelijke gevallen.
Of je doet niets. Sorry dat ik het zeg en bedoel er ook niets mee. Maar hoe leuk ze ook kan zijn, als ik het zo lees zou ik haar onder hopeloos plaatsen en haar gewoon laten doen.

Ik weet het, cru, maar ik lees het ook enkel maar. trouwens, tegen vrienden van mij kan ik zo hard doen en ze weten het. Dus het is niet een geval van "ja en het zelf dan niet doen"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 6:11 pm

Cru of niet, ik weet op dit moment echt niet wat nodig is om haar uit haar schelp te laten komen.
En misschien is het ook wel nodig hoor...
Bijvoorbeeld al voor die jongen waar ze nu mee is. Een aardige jongen hoor, en misschien geeft hij ook wel heel erg om haar... Maar ik weet zeker, als ze er serieus mee zou worden, en ze nog niks in hem zag... En ze komt er achter dat ze die ander bijvoorbeeld zou kunnen krijgen zou ze hem keihard laten stikken... En dat is ook cru. Hoe dan ook is het wel beter als ze er nu achter komt, en niet nadat ze weer is gaan samen wonen zoals bij die vorige gast en het hele verhaal weer opnieuw begint... niet dat ik denk dat hij haar ooit wat aan zou doen (in tegenstelling tot die eerste waar ze mee was) maar toch komt er wel weer een soort gelijk verhaal.

Toch bedankt voor de tip

Maar niks doen en zien hoe ze weer heuvel afwaarts gaat kan ik echt niet maken. Niet met alles waar ik en zij ook voor staat.
Wij zijn met die vriendinnengroep een groep tegen anorexia begonnen... en vooral het zelfbeeld van meiden willen we hier mee oppoetsen.
1 van ons heeft anorexia gehad. En zij heeft de symptonen nu... Walging van haarzelf. En een minderwaardigheidcomplex...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 6:33 pm

Ik denk dat boos worden ofzoiets niet zoveel zin heeft want daar krijgt ze misschien een nog minder goed zelfbeeld van.
Wel jammer dat ze niet echt op die jongen durft af te stappen,
ik snap wel dat ze zich zorgen maakt dat hij afknapt op haar uiterlijk, maar er zijn ook wel mannen die van stevige dames houden Very Happy

Ik zit echt diep na te denken wat je kunt doen..
Zelf is ze zo niet gelukkig met die jongen die ze nu heeft..
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 6:59 pm

Boos om onzekerheid zal ik nooit worden hoor Wink
Het is meer dat ik wel geloof dat een tik in der gezicht nodig kan zijn... Zelfs bij de beste vrienden mag dat soms gebeuren... Ze heeft er onlangs zelf eentje aan mij uitgedeeld Razz (Maar dat is even helemaal los hiervan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:02 pm

Ja als je echt ruzie krijgt :O
hihi dan komt ze wel voor zichzelf op dus..

maar wat nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:05 pm

Ik zit te denken om haar eens een mailtje te sturen... Maar dat voelt nogal laf... Dus misschien word dat eerder een mailtje met "wanneer kom je langs" Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:18 pm

Ja dat kan ook Razz
en dan als ze bij je is met haar praten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:20 pm

Bekijk het zo, wie kan haar beter met de neus op de feiten drukken? Haar vriendinnen of een wildvreemde? En dan hoef je er ook helemaal niet boos voor worden. Enkel rustig en eerlijk zeggen waar het op staat, doet al wonderen. Erna kun je nog altijd gaan voor de letterlijke klap in het gezicht als echt niets anders helpt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 8:07 pm

Ben niet zo agressief ingesteld gelukkig Razz En daarbij is zij wel ietsje sterker heb ik al eens eerder ondervonden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitimedo aug 06, 2009 8:08 pm

Dat scheelt dan weer... dan kan het beter met woorden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dikke vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dikke vriendin   Dikke vriendin I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dikke vriendin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Je vriend vriendin missen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: