Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ongewenste meisjes in China adopteren?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Ongewenste meisjes in China adopteren? Empty
BerichtOnderwerp: Ongewenste meisjes in China adopteren?   Ongewenste meisjes in China adopteren? I_icon_minitimema aug 03, 2009 12:46 pm

Stel, (even heel erg dramatisch denken) je zou erachter komen dat je onvruchtbaar bent en dat je geen kinderen kunt krijgen.
Zou je dan een kind adopteren als je genoeg geld hebt en je er alle middelen voor zou hebben?
Uit bijvoorbeeld China, omdat meisjes daar niet goed behandeld worden en ze daar vooral jongens willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Ongewenste meisjes in China adopteren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongewenste meisjes in China adopteren?   Ongewenste meisjes in China adopteren? I_icon_minitimema aug 03, 2009 1:05 pm

Ik zou een oost-europees kind adopteren. Zeker een Hongaars kindje. Of een land nu goed of slecht is voor kinderen, maakt me dan eigenlijk ook niet veel uit op dat vlak. In ieder land heb je wel kinderen met problemen. Daar hoef je neit voor naar China of Afrika te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Ongewenste meisjes in China adopteren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongewenste meisjes in China adopteren?   Ongewenste meisjes in China adopteren? I_icon_minitimedi aug 04, 2009 10:57 pm

Dat is wel altijd een goede mogelijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Ongewenste meisjes in China adopteren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongewenste meisjes in China adopteren?   Ongewenste meisjes in China adopteren? I_icon_minitimewo aug 05, 2009 5:25 pm

Mellody5 schreef:
Stel, (even heel erg dramatisch denken) je zou erachter komen dat je onvruchtbaar bent en dat je geen kinderen kunt krijgen.
Zou je dan een kind adopteren als je genoeg geld hebt en je er alle middelen voor zou hebben?
Uit bijvoorbeeld China, omdat meisjes daar niet goed behandeld worden en ze daar vooral jongens willen?

Allereerst ga ik hier in de verdediging schieten voor de hond etende, meisjes verlatende chinezen. Er zijn veel slechte oordelen over chinezen terwijl daar niet eens de helft van klopt. het is waar dat vroeger meisjes in verband met de "familie schat" verlaten werden (de familie schat werd gegeven op het huwelijk aan de familie van de jongen). Maar dit is al honderd jaar geleden dat dat zo was. Inmiddels is dat al niet meer zo. (en zeker niet in de rijkere delen van China)
Sorry voor de verdediging ^.^ Mijn schoonzus is volbloed, geboren en getogen chinees. Vind het belangrijk dat die info ook de wereld in komt!

Verder... Ik zou best een kindje adobteren als ik zelf aan kinderen toe ben (ik heb trouwens geen idee of mijn vriend dat ook zou willen... Maar even van mezelf uitgaand wil ik het best)
Maar ik zou het alleen willen omdat IK een kindje wil, en niet omdat het kindje een huis nodig heeft. Spijt me zeer maar als ik eentje van mijn eigen bloed kan krijgen, al moet ik er jaren voor proberen zou ik het wel voorrang geven.


Laatst aangepast door Boing op do aug 06, 2009 2:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Ongewenste meisjes in China adopteren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongewenste meisjes in China adopteren?   Ongewenste meisjes in China adopteren? I_icon_minitimewo aug 05, 2009 5:31 pm

Ik wilde net zeggen is dat gedoe over alleen maar jongens willen hebben in china niet al heeeeeeeel erg oud? maar ja dus wel Wink

En voor de rest moet ik het toch ook met boing eens zijn! (zoals ik er nu over denk tenminste)
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Ongewenste meisjes in China adopteren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongewenste meisjes in China adopteren?   Ongewenste meisjes in China adopteren? I_icon_minitimewo aug 05, 2009 10:43 pm

Daar zit ook wel wat in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Ongewenste meisjes in China adopteren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongewenste meisjes in China adopteren?   Ongewenste meisjes in China adopteren? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ongewenste meisjes in China adopteren?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ABC Meisjes namen...
» Honderd vermisten China

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Lichaam & Geest :: Liefde & Seksualiteit-
Ga naar: