Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Geloven jullie in geesten?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Brabantse
Beheerder
Brabantse


Aantal berichten : 1109
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Brabant

Geloven jullie in geesten? Empty
BerichtOnderwerp: Geloven jullie in geesten?   Geloven jullie in geesten? I_icon_minitimevr jul 31, 2009 6:48 pm

Geloven jullie daar in of is het grote onzin?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://justtalk.forumactie.com
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Geloven jullie in geesten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloven jullie in geesten?   Geloven jullie in geesten? I_icon_minitimevr jul 31, 2009 7:52 pm

ik weet het nooit zo goed... aan de ene kant denk ik van wel in de vorm van aanwezigheid en aan de andere kant kan ik gewoon niet geloven dat je ze ooit ziet.... ik denk dat er een soort van aanwezigheid is en dat is het...
Terug naar boven Ga naar beneden
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Geloven jullie in geesten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloven jullie in geesten?   Geloven jullie in geesten? I_icon_minitimeza aug 01, 2009 12:33 pm

bufsel schreef:
ik weet het nooit zo goed... aan de ene kant denk ik van wel in de vorm van aanwezigheid en aan de andere kant kan ik gewoon niet geloven dat je ze ooit ziet.... ik denk dat er een soort van aanwezigheid is en dat is het...


Ben ik met je eens zo denk ik er ook over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Geloven jullie in geesten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloven jullie in geesten?   Geloven jullie in geesten? I_icon_minitimeza aug 01, 2009 7:05 pm

Ik geloof erin, volkomen. Een geest heeft me gered van een zware depressie net toen ik op het puntje van zelfmoord stond. Het was een echte geest, want die persoon kende ik heel goed toen die nog in leven was en het was geen hersenspinsel. Daarvoor voelde het te vreemd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Geloven jullie in geesten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloven jullie in geesten?   Geloven jullie in geesten? I_icon_minitimeza aug 01, 2009 9:40 pm

Ik geloof in geesten, puur om de reden dat ik het ervaar. Ik ben echter ook iemand die er niet veel om geeft om blind achter alles aan te lopen dus ik moet hierbij ook zeggen dat ik open sta voor een alternatieve verklaring. Ik kan alleen niet voor alles een uitleg vinden behalve dat het bij mijzelf kan liggen. En dat is 1 verklaring die ik ook het meest serieus neem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geloven jullie in geesten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloven jullie in geesten?   Geloven jullie in geesten? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geloven jullie in geesten?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ervaringen met "geesten"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: En Nog Meer :: Paranormaal & Mystiek-
Ga naar: