Just Talk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een forum voor jong en oud met veel leuke onderwerpen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??

Ga naar beneden 
+3
rodafan
Boing
Claudia
7 plaatsers
AuteurBericht
Claudia
Kind
Claudia


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimewo jul 29, 2009 9:51 am

Naar aanleiding van een discussie die ik voer op een ander forum hahahaha!

Er werd gevraagd:


Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?


Mijn antwoord was:



Vrouwen die eerst meerdere abortussen hebben laten plegen....omdat het effe niet uitkwam en dan ineens een baby willen.



En we zijn inmiddels 5 pagina's verder en ze willen mij maar niet snappen.
Andere antwoorden waren ook:
Verkrachters ( incest plegers enz) moordenaars,
en zwaar verstandelijk gehandicapten..( maar die laatste vind ik moeilijk, zitten namelijk maren en haken en ogen aan )



Wat ik bedoelde was:

dat de vrouwen/meiden, die onvoorzichtig te werk gaan met seks en dan idd om de haverklap zomaar effe een abortus laten doen....
Losgeslagen vrouwen dus.

Ik snap ook wel dat er redenen zijn om abortus te laten doen, maar ik dacht dat mijn zin wel duidelijk genoeg was......

Dat het effe niet uitkomt, omdat ze er geen zin in hebben of dat het niet uitkomt omdat ze thuis een man hebben zitten en die mag niet weten dat ze zwanger is geworden van haar minaartje en ga zo maar door.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://babyenkind.actieforum.com
Boing
Kleuter
Boing


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-07-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drenthe

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimewo jul 29, 2009 3:51 pm

Mensen die geen kinderen mogen krijgen... Ik weet dat jullie niet zullen begrijpen wie dit is, maar ik noem hem toch. Kjelt heet hij. Hij woont hier in Emmen en is een uber sterk extremistische veganistische fascistische jongen.
En nog hypocriet als de neten ook. Iemand die je koelkast open zou maken en het vlees zou weg gooien omdat dat zielig was voor de koe wat het ooit was. Of je op je donder zou geven dat je slecht voor je dieren zorgt (of het nu zo is of niet) terwijl hij zelf zijn vissen in een bak laat zwemmen die zo groen is dat je ze niet meer kan zien en zijn chinchilla's in eeuwige duisternis laat leven zonder ooit hun verblijf te verschonen.
Deze jongen mag zal en kan absoluut geen nageslacht nemen!

(iemand waar zo'n beetje heel emmen zich aan ergert)
Terug naar boven Ga naar beneden
rodafan
Kind



Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 25-07-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Kerkrade

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimewo jul 29, 2009 11:05 pm

Verkrachters moordenaars en idd de mensen wat eerst paar keer abortes hebben laten plegen en dan toch een kind willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nicole-b-25.hyves.nl
bufsel
Moderator
bufsel


Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 26-07-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Ede

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimedo jul 30, 2009 9:55 am

Claudia ik weet precies wat je bedoelt, ik had precies hetzelfde gezegd denk ik! Dat naast de cliche antwoorden! Mensen die beperkt zijn vind ik ook moeilijk, ik werk met deze mensen en er zitten echt mensen tussen die ontzettend goed voor een kindje zouden kunnen zorgen maar die er wel zelf aan onderdoor zouden gaan als ze niet gesteunt worden! Maar ze zouden alles voor hun kind doen! (ze hebben geen kinderen hoor, maar als... Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:07 pm

ik vind dat als je jong bent en je als meisje zwanger bent geraakt omdat je gedwongen werd tot seks (heb hier een boek over gelezen)
en je abortus hebt laten doen.. dan zou ik wel vinden dat ze later wel weer een kind verdient..
maar als je vaker een abortus hebt laten doen omdat je niet goed nadenkt over de gevolgen vind ik dit niet.. want dan moet je het maar veilig doen!

bedoel je zoiets, Claudia? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelena
Volwassen
Yelena


Aantal berichten : 732
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Vampire Realm of Fantasy

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:33 pm

Claudia, ik ga helemaal met je mee. Maar mocht ik nu zwanger raken, zou ik abortus wel overwegen. Niet omdat het me niet uitkomt, maar omdat ik het alle kansen wil geven in de huidige maatschappij. Dan nog blijft de kans 50% dat ik het zou houden. Komt daar ook bij dat ik het veilig doe.

Wie van mij ook zeker geen kind mag hebben, is die viezerik van tokio ramp. Nee, de wereld zou het niet aankunnen nog zo'n viezerik te hebben rondlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/yelenadawncrow/
Mellody5
Kind
Mellody5


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 01-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : de Achterhoek

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimedo aug 06, 2009 7:54 pm

Yelena schreef:
Claudia, ik ga helemaal met je mee. Maar mocht ik nu zwanger raken, zou ik abortus wel overwegen. Niet omdat het me niet uitkomt, maar omdat ik het alle kansen wil geven in de huidige maatschappij. Dan nog blijft de kans 50% dat ik het zou houden. Komt daar ook bij dat ik het veilig doe.


ik ook denk ik.. ik zou het echt niet weten wat ik zou doen als ik nu zwanger zou raken..
dat weet ik pas als ik het echt ben en dat ben ik liever niet totdat ik er echt klaar voor ben zeg maar.

nu ga ik nog naar school en heb ik een leven voor me maar als je nu zwanger zou raken.. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionne
Volwassen
Dionne


Aantal berichten : 792
Registratiedatum : 15-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Aalsmeer

Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitimevr aug 21, 2009 12:48 am

Ik zou het houden als mijn relatie stabiel zou zijn.. Anders niet. Ik ga niet voor een kind in me uppie zorgen, dat kan ik gewoon niet aan denk ik op het moment. Teveel drukte, stress.

Wie geen kinderen mogen krijgen.. hmm, ik zou niemand weten. Waarom zouden moordenaars geen kinderen mogen krijgen? Hun kind gaat echt niet op hun vader lijken, het is toch niet het kind zijn schuld dat zijn papa of mama slecht is. Hetzelfde met verkrachters. Ik gun iedereen een kind die er gelukkig van word. Ik zie een verkrachter nog niet blij worden van een kind.. die zijn zo verknipt als ik weet niet wat. Maar stel dat de verkrachter een vrouw heeft die niks van zijn dubbele leven afweet.. en zij krijgt een kind en is dolgelukkig.. Zou dat niet mogen? ach.. Ik heb er niet zo een precies antwoord heb.

Erg gehandicapte mensen zouden beter geen kind kunnen nemen, als ze doorhebben dat ze de verzorging niet aankunnen.. worden ze alleen maar ongelukkig van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??   Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen?? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie mogen er van jou GEEN kinderen krijgen??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slechte genen, dus geen kinderen?
» Nog geen titel..
» (Nog) geen foto, maar...
» Geen seks voor het huwelijk
» Dierenforum - hulp gezocht (geen reclame!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Talk :: Van Alles Wat :: Discussiehoekje-
Ga naar: